Повернення товару
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за наступних умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172)
Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.
Повернення товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів». Повернути товар протягом гарантійного терміну можливо за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де вказано, що дефект є істотним (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту непорушена.
Повернення товару від юридичної особи та фізичної особи – підприємця
Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (надалі – ФОП) у період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
Товар, який повертається, повинен бути:
- належної якості,
- без ознак експлуатації,
- мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості,
- не належати до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.
Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати:
- накладну на повернення товару із круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер;
- лист на повернення коштів на фірмовому бланку із круглою печаткою компанії, яка повертає товар;
- видаткову накладну (копію);
- товар, який повертається, належної якості.
У накладній на повернення мають бути зазначені:
- інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається.
- Номенклатура та вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом із товаром.
Лист на повернення коштів повинен бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою. Юридична особа або ФОП із товаром, який повертається, та підготовленими документами на повернення має звернутися:
Повернення товару через перевізника «Нова Пошта» можливе тільки після перевірки правильності заповнення документів і підтвердження ТОВ «Мінімаксі».
Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.
Щодо питань повернення товару юридичною особою або ФОП звертайтеся за електронною адресою shop@minimaxi.pp.ua чи за номером +380503058277, +380675534977